0

Total 0,00 PLN

 x 

Το καλάθι μου

  1. Your shopping cart is empty!

Warunki korzystania

 

  1. Wprowadzenie — Informacje ogólne

Witamy Państwa na stronie internetowej www.leather100.pl Spółki o nazwie „Tsorpatsoglou Aikaterini and Co. EE” handlującej pod nazwą „Leather 100”, z siedzibą w gminie Drama, z numerem Vat  -  EL998479511, Urząd Skarbowy w Drama i rejestr firmy (GEMI) 20813130000, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +30 6940764076 (nazywanej dalej „Spółką”), na której  to stronie znajduje się sklep internetowy o nazwie handlowej „leather100”  (zwany dalej „e-sklepem” lub „leather100” i/lub „sklep internetowy”) należący do Spółki.

Niniejsze warunki użytkowania dotyczą zwykłego odwiedzającego, zarejestrowanego członka, użytkownika, który w jakikolwiek sposób się z nami kontaktuje, np. za pomocą formularza kontaktowego lub zapisując się do Newslettera oraz konsumenta/kupującego, który chce zakupić produkty, które prezentujemy i oferujemy do sprzedaży za pośrednictwem internetu, takie jak odzież, obuwie, dodatki odzieżowe, futra ze szczególnym uwzględnieniem odzieży i artykułów skórzanych.

W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem „leather100”, po potwierdzeniu, że zamówienie zostało przyjęte, pomiędzy Tobą a Spółką zostanie zawarta umowa sprzedaży, która będzie regulowana niniejszymi Warunkami, w tym Warunkami zakupu określonymi poniżej w rozdziale 2.

Zapraszamy do uważnego zapoznania się z poniższym regulaminem (który wraz z Regulaminem Zakupów, Polityką Prywatności i Polityką Cookies stanowi całość) przed wejściem na stronę leather100 i skorzystaniem z jej usług lub dokonaniem zakupów w sklepie internetowym, a także kiedy uzyskasz dostęp do treści leather100 zawartych w mediach społecznościowych takich jak Facebook lub Instagram.

Jeśli nie zgadzasz się z jakimkolwiek warunkami, prosimy o niekorzystanie z tej witryny, w przeciwnym razie uznamy, że przeczytałeś i zaakceptowałeś niniejsze warunki.

Akceptując niniejsze warunki, wyraźnie oświadczasz, że jesteś pełnoletni i że Twoje dane są prawidłowe.

Informacje zawarte w sklepie internetowym, dotyczące Spółki i jej produktów, są prawdziwe i aktualne oraz podlegają ciągłej aktualizacji, z zastrzeżeniem wszelkich niezamierzonych błędów wynikających z nieprzewidzianych przyczyn technicznych.

  1. Warunki zakupu

Spółka przyjmuje i realizuje zamówienia za pośrednictwem niniejszego sklepu internetowego, wszelkimi środkami elektronicznymi (np. e-mailem), a także telefonicznie.

Transakcje w ramach naszego sklepu internetowego podlegają obowiązującym przepisom europejskim i krajowym, w tym ustawie 2251/1994, i 131/2003 oraz Kodeksowi etyki konsumenckiej w handlu elektronicznym (zwanym dalej „Warunkami zakupów”).

2.1 Nasze produkty

Leather100 ma do sprzedaży konsumentom (B2C) produkty Spółki, które prezentuje na tej stronie internetowej. Produkty te dotyczą odzieży i obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego, dodatków odzieżowych, futer ze szczególnym uwzględnieniem odzieży i przedmiotów skórzanych, a także kolekcji specjalnych: dla motocyklistów, ekskluzywnych, outletowych i w dużych rozmiarach (zwanych dalej „produktami”).

Wszystkie ceny produktów podane są w euro i zawierają obowiązujący podatek VAT. Leather100 może dowolnie konfigurować swoją politykę cenową, rodzaj ofert czy wysokość rabatów, a także według własnego uznania wybierać produkty, które będzie miała w sprzedaży, dodając nowe lub usuwając istniejące ze swoich katalogów, według własnego uznania, bez obowiązku uprzedniego poinformowania lub uzyskania zgody.

Zdjęcia przedstawiają nasze produkty realistycznie i z całą możliwą dokładnością, dzięki zastosowaniu odpowiednich środków technicznych, jakkolwiek mogą wystąpić niezamierzone różnice spowodowane brakiem środków technicznych lub różnicami w przedstawieniu fotografii.

Dokładamy wszelkich starań, aby leather100 odzwierciedlała dostępność naszych produktów, jednak produkt pokazany w katalogu może nie być dostępny w sprzedaży przed zakończeniem zamówienia.

Nasze produkty są dostępne do użytku osobistego (B2C).

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą w zakresie sprzedaży hurtowej produktów do Ciebie lub zakupów od Ciebie (B2B), możesz wysłać nam e-mail na adres wholesales@leather100.pl

2.2. Umowa sprzedaży

Informacje zawarte w leather100 nie mogą być traktowane jako wiążąca umowa, a jedynie zaproszenie do wyrażenia zainteresowania.

Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zamówienia lub dorozumianej odmowy jego przyjęcia według własnego uznania po upływie siedmiu (7) dni od jego złożenia, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności. Typowymi przyczynami odrzucenia zamówienia są brak autoryzacji płatności, niedostępność produktu lub złożenie zamówienia za pomocą zautomatyzowanego urządzenia lub środków. W przypadku rezygnacji z zamówienia wszelkie wpłacone kwoty podlegają zwrotowi.

2.3 Zamówienie

Po zakończeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, który będzie zawierał kod śledzenia historii zamówień w czasie rzeczywistym oraz dane kontaktowe partnerskiej firmy kurierskiej.

Zarejestrowani użytkownicy mogą śledzić status swojego zamówienia bezpośrednio poprzez swoje Konto.

2.4 Wysyłka - Koszty wysyłki - Miejsce i czas dostawy

Sklep internetowy leather100.pl wysyła swoje produkty na terenie całej Polski oraz do krajów znajdujących się w Unii Europejskiej i poza nią. Miejscem dostawy jest adres pocztowy podany przy składaniu zamówienia.

Wysyłka produktów jest BEZPŁATNA w przypadku zakupów powyżej 50 € i wadze do 10 kg na terenie Polski, w pozostałych przypadkach obowiązuje odpowiednia opłata za koszty transportu. W przypadku mniejszych zakupów pobierana jest opłata w wysokości 7,5 EUR. Darmowa wysyłka produktów nie dotyczy sprzedaży hurtowej.

Wysyłka produktów odbywa się za pośrednictwem współpracującej firmy kurierskiej, której system internetowy połączony jest z systemem fakturującym naszej Spółki.

Czas dostawy naszych produktów jest zmienny i liczony jest od rejestracji zamówienia i zakończenia jego realizacji, natomiast przyczyny od nas niezależne, takie jak przyczyny nadzwyczajne i siła wyższa (takie jak ekstremalne warunki pogodowe, kryzys zdrowotny, strajki itp.) .etc) może opóźnić odbiór.

W przypadku niezadowolenia z usługi masz prawo anulować zamówienie (w takim przypadku zwrócimy Ci wszelkie wpłacone pieniądze) kontaktując się z naszą Spółką pod numerem telefonu +30 6940764076 lub za pośrednictwem Vibera lub WhatsApp pod numerem: +30 6940764076 lub pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Powyższe dotyczy terytorium Polski, a nie innych krajów. W każdym innym przypadku prosimy o kontakt z naszą Spółką w celu uzyskania wyjaśnień na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dostawa produktów do krajów trzecich spoza UE regulowana jest odpowiednimi przepisami dotyczącymi importu wyrobów skórzanych, o czym klienci powinni wiedzieć z wyprzedzeniem, aby uniknąć nadmiernych kosztów celnych swojego kraju. W takim przypadku Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności, a Klient w pełni ponosi koszty odprawy celnej lub inne koszty związane z odpowiednią procedurą.

Koszt transportu w przypadku sprzedaży hurtowej (wystawienie faktury) ponosi odbiorca a nie Spółka. W procesie transportu towaru i jego ubezpieczenia kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność za znalezienie firmy transportowej. Nasza Spółka chętnie pomoże kupującemu w znalezieniu najkorzystniejszego rozwiązania transportowego. W przypadku sprzedaży hurtowej płatność za pobraniem możliwa jest WYŁĄCZNIE przy korzystaniu z naszej partnerskiej firmy kurierskiej, w innym przypadku Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty przelewem oraz poniesienia wszelkich kosztów bankowych.

2.5 Metody Płatności

Możesz wybrać jedną z następujących akceptowanych metod płatności dostępnych w naszym sklepie internetowym:

 

Płatność przy odbiorze dla Grecji i Polski. Za produkt płacisz gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej na podany przez Ciebie adres. W przypadku wszystkich produktów z wyjątkiem walizek akceptowana jest płatność za pobraniem.

 

Z kartą kredytową Visa i Mastercard: Zakupów możesz dokonać za pomocą karty kredytowej. Twoje transakcje zostaną zrealizowane poprzez system Piraeus Bank przy użyciu metody przekierowania z wykorzystaniem internetowych systemów bezpieczeństwa (RSA Encryption), wypełniając niezbędne pola w środowisku odpowiedniego banku: numer karty, data ważności i CCV. Dane Twojej karty przetwarzane są wyłącznie w celu opłacenia produktów, które zakupiłeś w naszym sklepie internetowym w ramach transakcji pomiędzy nami, bez zapisywania danych Twojej karty, które będziesz musiał ponownie zadeklarować przy każdej transakcji. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności i Polityce Cookies leather100

Przez Paypal: Możesz także używać Paypal do dokonywania zakupów bez podawania danych karty kredytowej. Twoje transakcje zostaną zrealizowane metodą przekierowania, co oznacza, że ​​leather100 nie przechowuje danych Twojej karty ani konta.

Powyższe dotyczy terytorium Polski, a nie innych krajów. Prosimy o kontakt z naszą Spółką w celu uzyskania wyjaśnień na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2.6 Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (L. 2251/1994) masz prawo odstąpić od zakupu produktów za pośrednictwem leather100 poprzez ich zwrot bez podania przyczyny w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty ich otrzymania, w ciągu których produkty znajdują się w Twoim fizycznym posiadaniu. Jeżeli termin przypada na weekend lub święto państwowe, powyższy termin ulega przedłużeniu do następnego dnia roboczego.

Zwrot produktu jest akceptowany tylko wtedy, gdy produkt jest w oryginalnym, doskonałym stanie (niezużyty i nieuszkodzony), a Ty ponosisz koszty zwrotu, które wynoszą 7,5 € na terenie Polski, pod warunkiem, że paczka zostanie zwrócona za pośrednictwem partnerskiej firmy kurierskiej, które to 7,5 € zostanie potrącone przez Spółkę z całkowitej kwoty zwrotu. Jeśli chcesz wysłać paczkę inną, wybraną przez Ciebie firmą kurierską, koszt ustalany jest na podstawie polityki cenowej danej firmy kurierskiej i Ty go pokrywasz.

 

Prawo do odstąpienia od umowy: Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować w terminie jak wyżej, o odstąpieniu od zawartej przez nas Umowy Sprzedaży, za pomocą złożenia wyraźnego oświadczenia, które możesz do nas skierować w następujący sposób:

Listem poleconym na adres pocztowy centrali: Koritsas nr 1, T.K. 66133, Drama

Na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefonicznie: +30 6940764076

Kontaktując się poprzez Viber lub WhatsApp pod numerem: +30 6940764076

Drukując, wypełniając i wysyłając w jeden z powyższych sposobów formularz zatytułowany „FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY PRODUKTU”, który dla Twojej wygody znajdziesz tutaj.

Aby zwrócić produkt korzystając z prawa odstąpienia od umowy należy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej w paragrafie 2.10. Produkty zwracane są w powyższym terminie na adres pocztowy naszej Spółki w Drama (ul. Koritsas nr 1, T.K. 66133) lub do dowolnego sklepu stacjonarnego (lista adresów znajduje się tutaj https://www.leather100.pl/pl/strona-kontaktowa)

Wyjaśnia się, że musisz zwrócić również z produktem podstawowym od którego zakupu odstępujesz, wszelkie inne produkty które nabyłeś ze zniżką lub ofertą w związku z zakupem oryginalnego produktu, w przeciwnym razie nie powstają wobec nas żadne zobowiązania , ponieważ wypłatę uważa się za niezrealizowaną.

W każdym przypadku zalecamy zwrot produktu przesyłką poleconą z zadeklarowaną wartością odpowiadającą rzeczywistej wartości produktu, aby uniknąć ryzyka kradzieży, uszkodzenia lub zagubienia przesyłki.

2.7 Zwrot

Leather100 umożliwia zwrot produktów. We wszystkich przypadkach zwrotu produktu konieczne jest wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie wraz z produktem formularza znajdującego się tutaj oraz dowodu wpłaty lub faktury zakupu.

Przypadki, w których dozwolone są zwroty produktów, są następujące:

(a) Zmiany

W przypadku zmiany produktu, koszt dostarczenia produktu do naszej firmy pokrywa klient, natomiast koszt wysyłki nowego produktu z naszej firmy do klienta pokrywa nasza firma oraz współpracująca z nami firma kurierska. Innymi słowy każda przesyłka od nas do klienta jest bezpłatna, natomiast od klienta do naszej firmy koszt ponosi klient.

Wyjaśnia się, że możliwość obliczenia rozmiaru udostępniana przez sklep internetowy służy wyłącznie w celu ułatwienia wyboru żądanego produktu i ma charakter wyłącznie konsultacyjny. Za wybranie prawidłowego numeru odpowiada Klient.

W przypadku gdy dostarczony produkt jest nieprawidłowy, tj. nie jest produktem objętym zamówieniem, możesz go nam zwrócić w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty otrzymania bez kosztów transportu.

Zwrot produktów możliwy jest po skontaktowaniu się z właściwym działem Spółki pod numerem telefonu +30 6940764076 (9:00-14:00 od poniedziałku do soboty).

(b) Zwrot wadliwego produktu

W przypadku wadliwych produktów, które to wady wynikają z błędu produkcyjnego lub zweryfikowanej jakości materiałów, po przeprowadzonej przez nas kontroli i o ile od ich otrzymania nie upłynął okres czternastu (14) dni kalendarzowych, zwracane są one zgodnie z procedurą opisaną w pkt a).

Spółka po sprawdzeniu wady pokrywa koszt zwrotu i ponownej wysyłki towaru wolnego od wad, o ile zwrot i wysyłka nowego towaru odbywa się za pośrednictwem współpracującej firmy kurierskiej, chyba że zgłosisz chęć zamówienia innej firmy kurierskiej, w którym to przypadku poniesiesz związane z tym koszty.

W żadnym przypadku produkt nie może być noszony ani używany.

Wymiana produktu, jeśli sobie tego życzysz, jest uzależniona od dostępności prawidłowego lub wolnego od wad produktu w naszych sklepach w momencie, gdy nas o tym poinformujesz, w przeciwnym razie zwrócimy pieniądze zgodnie z definicją poniżej (punkt c).

Produkty, które uległy uszkodzeniu w wyniku niewłaściwego użytkowania lub zaniedbania, na przykład w przypadku nieprzestrzegania instrukcji czyszczenia lub w wyniku wypadku (pożar, narażenie na substancje żrące, ostre przedmioty itp.) nie są uważane za wadliwe.

Powyższe dotyczy terytorium Polski, a nie innych krajów. Koszt wysyłki związany z wymianą lub zwrotem produktu do innych krajów pokrywa w całości Klient w oparciu o politykę cenową firmy spedycyjnej. Aby uzyskać najlepszą obsługę, skontaktuj się z naszą firmą, która zaproponuje alternatywne i ekonomiczne metody wysyłki, na tel: +30 6940764076, na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dla Twojej wygody dostępne są instrukcje dotyczące najlepszej pielęgnacji i konserwacji skóry, które można znaleźć tutaj. Wyjaśniamy, że niniejsze instrukcje mają charakter orientacyjny i doradczy, jednocześnie zachęcamy do szukania specjalistycznej pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów, z którymi się borykasz. W każdym razie za właściwą pielęgnację i konserwację skóry odpowiadasz Ty.

(c) Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia, wysyłając wiadomość e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po anulowaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulowania.

Zwrot pieniędzy: W przypadku zwrotu produktu Twoje pieniądze zostaną zwrócone bez zwłoki, w ciągu 15 dni od otrzymania produktu przez naszą Spółkę, pod warunkiem, że produkt jest nieużywany, nienoszony, nie został w żaden sposób zmieniony i został zwrócony wraz z paragonem oraz odpowiednimi dokumentami, takimi jak formularz zwrotu i jego oznaczeniami (metki, etykiety). Aby uzyskać najlepszą i najszybszą obsługę, skontaktuj się z nami telefonicznie poprzez Viber/WhatsApp pod numerem: +30 6940764076 lub wyślij nam e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przed wysyłką.

2.8 Instrukcje konserwacji produktu

Etykiety produktów zawierają instrukcje dotyczące konserwacji i czyszczenia wyrobów skórzanych, których zalecamy przestrzegać, aby nie ponieść odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub uszkodzenia.

  1. Prawa autorskie - Własność przemysłowa - Zakaz reprodukcji

Cała zawartość tej witryny, taka jak zdjęcia i grafiki orientacyjne, materiały fotograficzne, rysunki, katalogi produktów, teksty, oprogramowanie, w tym ogólny projekt itp. stanowią własność intelektualną Spółki o nazwie „Tsorpatsoglou Aikaterini and Co. EE” i wyróżniającym tytule „LEATHER 100”, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +30 6940764076, a także własność intelektualną osób trzecich, które dały nam prawo ich wykorzystania, zgodnie z obowiązującymi europejskimi i krajowymi ramami prawnymi (ustawa  2121/1993) oraz konwencjami międzynarodowymi.

Ich użycie na tej stronie w żaden sposób nie oznacza udzielenia licencji na odsprzedaż lub jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie, ani licencji na pobranie zawartości i kodu w całości lub w części, z wyjątkiem użytku ściśle osobistego.

Wyświetlane znaki towarowe, logo, marki i wyróżniające tytuły pozostają chronioną wyłączną własnością Spółki bez zezwolenia na ich używanie, kopiowanie, ponowną publikację, przesyłanie, publikowanie, przesyłanie, dystrybucję lub modyfikację w jakikolwiek sposób.

Powielanie części lub całości treści, ogłaszanie, powiadamianie, publikacja, transmisja lub jakiekolwiek inne wykorzystanie w jakikolwiek sposób do celów komercyjnych lub innych jest dozwolone wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Spółki lub innego właściciela praw autorskich.

  1. Linki stron trzecich

Strona internetowa www.leather100.pl może dla wygody użytkowników udostępniać linki (linki, hiperłącza, banery) do stron internetowych osób trzecich, których ogólna zawartość nie jest w żaden sposób kontrolowana przez Spółkę. Na stronach internetowych obowiązują regulaminy korzystania i ochrony danych osobowych, z którymi odwiedzający proszeni są o wcześniejsze zapoznanie się. Przeglądanie ich przez Użytkowników odbywa się wyłącznie na jego własne ryzyko. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie mogą powstać w wyniku korzystania z linków lub hiperłączy do stron internetowych osób trzecich.

  1. SOCIAL MEDIA

Jeśli chcesz, możesz śledzić konta Spółki na Facebooku i Instagramie, aby być na bieżąco z promocjami lub przesyłać swoje uwagi, bez uzyskiwania przez nas dostępu do Twoich kont osobistych ani możliwości kontrolowania tych usług, co do których obowiązują odpowiednie warunki korzystania i ochrona danych osobowych i dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za działania i/lub zaniechania powyższych dostawców usług sieci społecznościowych.

  1. Zmiany na stronie internetowej

Spółka może modyfikować lub usuwać dowolną część lub całość treści leather100, w tym usług świadczonych za pośrednictwem swojej strony internetowej, według własnego uznania lub w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa i bez uprzedniego powiadamiania użytkowników. Zmiany będą obowiązywać od dnia ich opublikowania na leather100 i nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed tą datą.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące zmian można uzyskać pod numerem tel. +30 6940764076 lub poprzez formularz kontaktowy leather100.

  1. Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych osobowych

Spółka szanuje Prywatność i dokłada wszelkich starań, aby ona i jej wybrani partnerzy stosowali wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia wymaganego prawem bezpieczeństwa transakcji elektronicznych oraz danych (osobowych i nieosobowych), które gromadzi i przetwarza, tak aby transakcje dokonywane w sklepie internetowym były bezpieczne i poufne, np. poprzez metodę szyfrowania danych logowania (hasła) na naszej stronie internetowej. W tym celu wymagane czynności wykonują osoby upoważnione, na których ciąży obowiązek zachowania poufności i zapewnienia poufności.

Korzystanie z serwisu oraz usług świadczonych odwiedzającemu/użytkownikowi wymaga akceptacji przez niego Polityki prywatności. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o uważne zapoznanie się z treścią Polityki Prywatności opublikowanej na tej stronie.

  1. Polityka plików cookies

Strona internetowa Spółki może wykorzystywać pliki cookies i technologie z nimi związane, a także reklamować się na stronach internetowych podmiotów trzecich. Instalacja plików cookies następuje po odpowiednim poinformowaniu Konsumenta i na podstawie jego zgody, zgodnie z przepisami prawa i odpowiednimi instrukcjami Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies dostępnej na tej stronie.

  1. Newsletter

Możesz, jeśli chcesz, zapisać się do usługi biuletynu leather100, dzięki czemu będziesz informowany o nowościach, reklamach i korzystaniu z ofert, bez konieczności rejestracji w przypadku jakichkolwiek transakcji z leather100. Rejestracja i zarządzanie danymi podlegają Polityce prywatności.

W każdej chwili możesz łatwo i prosto całkowicie wypisać się z systemu wysyłania newslettera, korzystając z linku, który pojawia się w otrzymywanych mailach informacyjnych. W ten sposób cofasz swoją zgodę na przyszłe przesyłanie materiałów reklamowych, bez wpływu z mocą wsteczną na jej ważność do czasu wycofania wysyłki newslettera.

  1. Zastrzeżenie odpowiedzialności

Zawartość tej witryny internetowej jest dostarczana w stanie „takim, jaki jest”. Choć Spółka dokłada wszelkich starań, aby zawartość strony internetowej była dokładna, bezpieczna i wolna od błędów, to jednak nie gwarantuje prawidłowości i poprawności danych i informacji w niej zawartych, ani tego, że strona internetowa lub serwer, na którym znajduje się dostępna witryna internetowa będzie wolna od wirusów lub będzie działać nieprzerwanie i bez błędów.

W każdym przypadku użytkownik tej witryny ponosi wyłączną odpowiedzialność za ocenę opublikowanych treści. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (pozytywne lub negatywne), które mogą wyniknąć z korzystania z jej strony internetowej.

  1. Obowiązki stron

Użytkownicy i odwiedzający tę stronę internetową oraz sklep internetowy mają obowiązek przestrzegać zasad prawa greckiego i międzynarodowego, a także moralności użytkowników i dobrej wiary oraz powstrzymywać się od wszelkich nadużyć i nieuczciwych zachowań.

Zabrania się wykorzystywania leather100 do wysyłania, publikowania, przekazywania jakichkolwiek treści nielegalnych, zawierających groźby, obraźliwych, zniesławiających, pornograficznych, a także treści deklarujących dyskryminację rasową lub inną nieuczciwą dyskryminację lub mogących wyrządzić jakąkolwiek szkodę osobom trzecim.

Wszelkie działania lub zaniechania zawierające wirusy, złośliwe oprogramowanie, które mogą spowodować utratę poufności, dostępności i integralności danych osobowych, przerwanie, uszkodzenie lub utrudnienie działania jakiegokolwiek oprogramowania lub spowodować szkodę dla reputacji Spółki, jej partnerów lub/i oraz innych użytkowników serwisu i sklepu internetowego, nielegalnego dostępu do leather100 w celu nieuczciwej konkurencji, piractwa oprogramowania, hakowania, kopiowania, nagrywania analogowego/cyfrowego i mechanicznego odtwarzania, dystrybucji, przesyłania, pobierania, przetwarzania, odsprzedaży, tworzenia dzieł pochodnych wszelkiego rodzaju danych, w tym treści (zdjęć, grafik, tekstów itp.) serwisu, utrudniania jego funkcjonowania, a także nielegalnej i nieuprawnionej modyfikacji jego zawartości.

Użytkownicy mogą korzystać z niniejszego serwisu zgodnie z obowiązującymi Warunkami, przy czym w przypadku nieuprawnionego korzystania z niniejszego serwisu użytkownik wyraża zgodę na naprawienie Spółce ewentualnych szkód.

Spółka nie ma odpowiedzialności ani obowiązku sprawdzania legalności i poprawności informacji, danych i informacji, które przekazujesz leather100, za ważność których jesteś wyłącznie odpowiedzialny.

  1. Rozwiązywanie sporów

Niniejsze Warunki podlegają prawu greckiemu. W przypadku wszelkich sporów związanych z niniejszymi Warunkami strony zgadzają się, że dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać je polubownie w duchu wzajemnego szacunku poprzez skorzystanie z pozasądowego mechanizmu rozstrzygania wszelkich sporów.

Masz możliwość złożenia skargi do unijnej platformy Elektronicznego Rozstrzygania Sporów Konsumenckich (platforma EDR), w zastosowaniu przepisów Rozporządzenia (UE) nr 524/2013, za pośrednictwem linku https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

W przypadku, gdy polubowne rozwiązanie sporu nie jest możliwe, za rozstrzygnięcie odpowiedzialne są wyłącznie Sądy Dramatyczne, których jurysdykcji strony dobrowolnie się poddają.

  1. Modyfikacja Warunków korzystania

Spółka może, jeśli uzna to za konieczne i według własnego uznania, zmodyfikować niniejszy Regulamin ze względu na zgodność z przepisami prawa lub optymalizację swoich usług. Z tego powodu zapraszamy do sprawdzania tej strony przy każdej wizycie w sklepie internetowym Spółki. Wszelkie zmiany będą zamieszczane na niniejszej stronie internetowej ze wskazaniem daty wprowadzenia modyfikacji.

  1. Inne warunki

Niniejszy regulamin oraz wszelkie jego modyfikacje podlegają i są uzupełnione prawem greckim, prawem Unii Europejskiej oraz odpowiednimi traktatami międzynarodowymi.

Każde postanowienie powyższych warunków, które na mocy orzeczenia sądu stanie się sprzeczne z prawem, automatycznie traci ważność i zostaje z niego usunięte, nie wpływając w żaden sposób na ważność pozostałych warunków.

Jest to kompleksowa umowa pomiędzy leather100 a gościem/użytkownikiem jej stron i usług i jest ona wyłącznie dla nich wiążąca.

Żadne opóźnienie lub zaniedbanie Spółki w egzekwowaniu przestrzegania jakiegokolwiek warunku przez użytkownika nie stanowi zrzeczenia się ani nie ogranicza jego obecnych praw.

W przypadku jakiejkolwiek komunikacji należy wysłać list elektroniczny na odpowiednią platformę komunikacyjną dostępną na stronie internetowej.

Wersja: grudzień 2020

 

Main Store: Koritsas 1,
Drama, po box 66133, Greece
G.C.Register. 020813130000

 

Tel.: +30 6940764076 (kontakt w języku polskim)

Viber & WhatsApp:
+306940764076 
(kontakt w języku polskim)

 

Sieć sklepów

 
email: info@leather100.pl